-

Jag älskar er.

Tack för att ni alltid får mig att må bra, får mig att le, får mig att skratta, får mig att ha kul, får mig att aldrig känna mig ensam.. De finns så mycket jag vill tacka er, ni är så himla fina vänner. Jag skulle kunna säga vad som hälst till er, för jag vet att ni skulle förstå. Ni finns alltid för en och hjälper än i alla lägen. Jag vet att vi alltid kommer stötta varann, jag kommer iallafall alltid finnas när ni mår Piss, när ni vill prata eller bara få ut nått. Man lever bara en gång och jag är glad att få träff er. Jag älskar er hörrni, ni är precis en såna vänner man aldrig vill släppa taget om.

Vi har skapat massa minnen och det kommer bli fler!

JAG ÄLSKAR ER❤

// ina








//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: