-

Död bokstavligen

Herregud! Jag är seriöst död, jag har vart på boxning och aldrig mer hahah. Har typ fortfarande spagettiben jätte roligt och förlåt för att jag inte bloggade så bra idag från min sida.. Jag hann typ inte jag har gjort läxor och gått på boxningen. Just nu är jag nydushad och trött as hell så vi hörs puss!
Ingen bild sorry

Postat av: Amanda

Har du vart på boxning Marie? Går du på det?

Men när du blir trött/slut efter boxningen/träningen så visar ju det att träningen var grym och att man kämpade. Så då är det ju det man ska göra flera gånger, spaggettiben bevisar att träningen var hård som den ska va.. Äh berättar mer i skolan. Fin blogg btw, Puss!

2012-05-30 @ 07:49:16 | URL: http://girlinside.blogg.se/






//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: