-

SÅÅÅÅ LEDSEN!

jag är så ledsen för dålig uppdatering från mig för som ni vet ni som har bloggappen så funkar inte den längre och jag är inte hemma så mycket så jag ska försöka blogga så mycket som möjkligt endå men idag har jag varit med finaste ina och Badat sen tagga jag till sollentuna och hämtade några kvar glömda grejor hos min kompis men nyss var jag utte och sprang kände värkligen att jag behövde det men oxå packat till jag ska åka till mormor sen deräkt till SSC men nu håller jag int epå med något specielt ska nog äta lite men hors snart
 
puss
-sara

Postat av: Mona

heej, ville bara säga att jag älskar eran blogg (som kanske ina och sara vet, har typ sagt det till dom flera gånger ;)) men en grej bara som jag själv och mina kompisar tänkte på när vi läste eran blogg, det var att, vi hoppas verkligen att ni vet att ni har en skit bra blogg även fast ni kanske inte får många kommentarer så är det inte alls för att er blogg inte är bra utan man kanske är lite lat haha eller helt enkelt bara inte orkar kommentera, men hoppas ni förstod lite? <3

2012-06-21 @ 23:21:00 |
Postat av: Mona

heej, älskar eran blogg <3 ville bara berätta den är jättebra och en grej som jag och mina kompisar tänkte på när vi läste eran blogg (dom känner inte er, tipsade dom själv, men dom tyckte att det var skämigt att kommenetra själv bara så ni vet)men det var att tro inte att eran blogg är dålig eller så för den är skit bra men det här med kommentarer är det nog att folk inte orkar kommenter det är nog därför förstod ni? men eran blogg är jättebra fortsätt som ni gör så tror jag att eran blogg kan bli jättestor önskar er all lyck med bloggen följer den hela tiden och tipsar om den! :) <3

2012-06-21 @ 23:32:02 |






//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: