-

Mobilbloggning..

Ja asså min blogg.se app funkar inte så jag  fick logga in från google.. Men iallafall, jag ringde Sara och nu är vi på väg till Grönan för att se ison och fille. Så det ska väll bli mysigt.. Vi kommer ju inte ses så mycket i sommar häller :'( jag kommer dö aV Längtan.. Men men, ni får ha en bra kväll! Och visst är det bra väder? Yeeey! 
 
Haha XOXO 
 
//inà 
 
(minnen från Grönan på LMFAO) vi fik ju sebran dom kasta ut från senen! 
Ahaha e fett stolt :) 
 
 

Postat av: Julia

Hej sötnosar!
Jag vet att ni har väldigt snygga väskor och jag håller på att leta efter väskor, men jag vill inte att den ska kosta 1000 liksom.
Har ni några bra tips på affärer och väskor. Ni skulle göra min dag om jag fick svar! KRAMAR! <3

Svar: Hej fina du! Först och främst beror det på vad du vill ha för väska, alltså vilken sort. Det finns jätte fina väskor på Accent, dom kostar runt max 400:-, dom har rea just nu. Sen har dom jätte fina väskor på Åhlens, men dom är dyra där. Annars kan H&M, jätte billiga eller Gina. Men det finns ju på F&C, skit fina. Typ 600:- Hoppas du är nöjd med ditt svar, kram! :)
wiildandyoung

2012-06-19 @ 20:50:13 | URL: http://swagfun.blogg.se






//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: