-

Mina fyra finaste änglar.

Det finns få dagar, man inte orkar göra någonting. Då jag känner mig kass och värdelös. Det finns få dagar man inte orkar skratta eller le. Inte orkar vara glad. Dom dagarna, är det bara ni fyra som kan ändra på. När man ser erat leende, eller hör eran röst, känner jag mig trygg igen. När ni säger att ni älskar mig, känner jag att de är på riktigt. De är bara ni fyra, som kan få mig att känna så. Ni får mig alltid att skratta, oavsett vilket humör jag är på. Ni får mig alltid att må bra, när jag mår som värst. Ni får mig alltid att orka med när det är som skit. Ni vet hur man behandlar en riktigt vän, och ni vet hur man är underbar. Ni behöver inte ens försöka, för ni får mig alltid att le. Ni behöver inte försöka att få min uppmärksamhet, för i alla svåra stunder, står jag alltid bredvid, och om inte. Är jag ett sms/samtal ifrån. Jag ville bara att ni skulle veta att jag älskar er, ni är det bästa som hänt mig. Ni är dom vännerna alla vill ha. Men som jag fick. Ni är perfekta. Ni är mitt allt. Jag älskar er till månen och tillbaks, trots att jag är dålig på att säga det. Men jag finns alltid för er, och ni betyder mest. Jag älskar er, Ina Thorden, Olivia Engberg, Marie Johansson och Sara Unosson. Bästa vänner, för alltid?







//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: