-

hej och förlåt!

förlåt att jag inte bloggat men har inte haft tid.. 
 

jag fira ju midsommar i skärgården med vänner och det var jätte mysigt! vi hoppa studsmatta, åt massa gott, cyckla, bada och basta mm. sen åkte vi hem igår vid 8 tiden och va hemma vid halv elva. så då va jag för trött för att skriva ett inlägg..
 

men idag ska jag ta tåget till karlstad till moin famor och farfar, sen åker vi till västkusten på måndag, där jag kommer träffa värdens finaste vilma som jag saknat onändligt! SKA BLI JÄTTE KUL!  :) åker därifrån på torsdag tillbaka till karlstad, så då kan jag blogga igen. och på fredag kommer min pappa dit. det blir lite framoch tillbaka men jaja. jag kommer göra några tidsinställda till tisdag,onsdag och torsdag. 
 
nu ska jag börja packa, men kommer nog ett till inlägg efter det. så puss och kram! 
 
bilder ifrån helgen:
 
 
//eran ina







//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: