-

hej igen!

förlåt för att jag inte bloggat men jag har varit på västkusten, mitt land i några dagar och nu kom jag precis till min farmor och farfar i karlstad. jag ska vara här till fredagen nästa vecka så kommer kunna uppdatera bra, grymt va?! men iallfall, nu har jag precis sätt klart en "film" på youtube om justin biebers värdstune och den var värkligen jätte bra! för er som vill kolla så länkar jag dom nedan, de är 2 delar. den första är runt 50 minuter och den andra runt 30. rekommenderas värkligen!
 
Men nu ska jag ut och gå med hunden, kanske blir nått mer inlägg sen, jag vet inte men imorgon (tror jag) kommer jag iallfall lägga upp bilder från västkusten.. just so you know :)
 
 
DEL 1. ↓
 
DEL 2. ↓
 
 
//massa kramar, ina ♥







//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: