-

godmorgon!

förlåt för att jag inte bloggat men jag vet faktist inte vad jag ska skriva om.. kanske kommer nått "roligt" inlägg senare, tips eller nått, vi får se. men ni kan ju alltid förlja mig på instagaram -> inat99 <- där jag uppdaterar varje dag med bilder!

 

/ina


 

och GLÖM INTE tävlingen som avslutas på söndag (vinnaren utses på mondag) och VI HAR BETSÄMMT ATT DET ÄR NI SOM FÅR RÖSTA PÅ VINNAREN! så alla berättelser kommer upp på söndag kl.3 då. och alla berättelser kommer va anonyma! satt ni inte vet vem som skrivit berättelsen med sin vän. sen när vinnaren är uutsedd så berättar vi självklart! 

 

Men för er som inte anmält sig tilll tävlingen och VILL så klickar här -> wiildandyoung.blogg.se/category/tavling.html

 

MASSA KRAMAR!

//wiildandyoung♥

 

 

 

 








//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: