-

Be strong.

Hej, sitter hemma i sängen och försöker ta några akord på¨gitaren, något ni kanske inte viste är att jag och selna gick på gittar tsm inanna. Men aa. Tänkte kolla en film nuu och imorgon blir det funy, i hope. VI har planer som selma skrev men mer uppdatering imorgon. SOMMARLOV! Men vi hörs sen. Ps. ni är värdens finnaste bloggläsare, men släng inte in några taskiga kommentarer tack. Tänk till innan ni gör andra ledsna jag tror inte du skulle vilja få det du skriver på dig. Du som sitter där och tydligen tycker att du har "kul" för att du gör andra ledsna fy fan alltså jag fattar inte hur du/ni kan? För jag tror inte du skulle bli glad om någon tryckte ner dig så du får sämre självskänsla. Nej jag hatar såna männsikor eller iaf du som skriver taskiga kommentarer. Behandla andra som du vill bli behandlad själv.









//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: