-

15 sanningar

nu kör jag 15 sanningar om mig:

1. Min skostorlek är 28.

2. jag har ett födelsemärke som var knallrött när jag var liten (nu är den hudfärgad). 

3. jag är helt såld på bebi-rosa färg.

4. jag älskar spets linnen.

5. Min största idol är justin bieber, hade en period där jag inte gilla honom alls pga alla andra bara gjorde narr av honom, men nu är han den enda jag nästan lyssnar på. följer alla justin bieber bloggar och kollat på runt 1000 klipp på honom on youtube. 



6. min största dröm är att få träffa honom. 

7. nä jag blir runt 20 ska jag resa/luffa runt i värden i 1-2 år. 

8. jag ska dela lägenhet med sara när vi är runt 19-25 

9. mina barn ska heta:
tjej tvillingar- Nelly och molly 
kill tvillingar- tim och justin. 
tjej- nelly eller molly och kille justin eller tim, ja ni fattar.. 

10. Jag handlar hälst blusar när jag shoppar. 

11. jag har landställen i skåne, karlstad och västkusten. 

-västkusten-
12. Min alldra bästa barndoms kompis heter vilma och förra sommaren lista vi ut att vi va släkt i släkten :)
  
(gammal bild) 

12. Mina bästa resor va i dubai, västindien och thailand. 

dubai-thailand-västindien

13. 
Jag är nöjd över mitt utseende, jag orkar inte hålla på att hitta fel i mig själv. jag är den jag är. 

14. Jag bryr mig inte hur folk ser ut, jag bryr mig om vilka som är äkta eller inte.  

15. hehe, jag älskar att va barnslig. saknar när man va liten.. så ibland har jag lust att bara va barn igen :) 


ja, där va 15 sanningar om mig, kraaam! 

//ina



Postat av: Tack

Tack snälla

2012-06-19 @ 20:41:41 |
Postat av: Emma

Du är fortfarande barn

Svar: ja jag vet, men jag mena liksom när man va liten :)
wiildandyoung

2012-06-20 @ 20:52:03 |






//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: