-

Snälla och rara, helt underbara.

Bjuder på en gamal bild jag tagit, inte för att den passar ihop med inlägget, eller jo. Lite kanske?
 
Hej på er alla fina & underbara! Sitter i mitt rum, kom in för kanske en timme sen. Ja, vid nio då. Kvällen har varit fantastisk rolig, ändå. Började med att jag åt gott med min pappa & storebror. Var riktigt gott, och eftersom jag och Lukas grillade hamburgarna blev dom ännu godare, haha. Sen plockade vi undan lite, gick ut på gården med Lukas, pappa & Bruno. Vi spelade Bokia, jag förlorade båda gångerna, men kom även 2:a båda gångerna. Sen efter att vi kommit in smälte jag Marabou och åt det tillsammans med doppade jordgubbar. Grymt gott! Och juste, idag har jag varit inne i stan också, handlade en ny fjällräven för 1800. Så de är jätte nice. Men nu ska jag inte tråka ut er, vi hörs senare. Puss!







//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: