-

Grannyyyy! ♥

Hej på er, sitter och lyssnar på lite musik sådär, var i kista nyss med pappa, simon, lukas, marcus(kusin), farmor och bertil. Vi skulle fikat på ett ställe, men icke sa nicke, så vi åkte hem igen. Köpte faktiskt med oss en bulle. Idag har jag umgåts med Siri, Melina och Olivia. Mötte upp siri runt kvart i 11, drog till sergel och hämta ut biljetter till Ice Age 3D, engelska. Alltså, så jävla grymt. Tror faktiskt jag inte skrattat så mycket som idag. Först var jag & Siri själv inne på hela biosalongen, men kanske 5 minuter innan filmen börjat kom typ 20 pers. Så vi hade det sjukt kul. Jag & Siri skrattade så vi höll på att pissa på oss åt Ice age, hahahha "GRANNNYYYY!", sen mötte vi upp Melina & Olivia, drog till smedis. Badade, eller Olivia och Siri badade. Melina och jag kollade på och dinglade ut i lijanen. Men nu ska jag  inte tråka ut er, bilder från när jag & Siri var på bion kommer senare. Juste, idag kom farmor, bertil & marcus ner hit idag. Fan vad jag babblar, puss. 







//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: