-

Luktar usch, måste ta en dusch för de är' glassigt.

Tja på er bloggen och bloggläsare, sitter och dunkar lite musik, mage schmidt osv. 

Kom hem för kanske 2-3h sen, har badat i typ 1,5h.. Somnade i badkaret haha. Juste jag och Maja somnade vid typ 10, vaknade halv 4. Fett chill, men är ändå jätte trött. Daafuuuq? Nej men seriöst, igår så var jag ju med Maja hos henne. Först badade vi vid hägersten, sen åkte vi förbi donken (drive in), sen såg vi lite skräckfilmer, sen tog vi det lite lungt, käkade grillat, och sen chillade vi ännu mer. Runt halv 1 såg vi på Seven från 1995, riktigt bra film med hennes föräldrar, sen satt vi i köket ett tag med hennes pappa, och runt halv 3 gick vi in i hennes rum och då hade det blivit ljust, så vafan palla somna då likzzz. Så vi chillade vid datan och sen somnade vi runt 10 like I said. Men nu ska jag inte tråka ut er, ska försöka blogga bra idag! Men jag tycker likzz att dom andra också får blogga. Och på lördag åker jag t spanien, så då blir de ingen bloggning alls från mig, kanske 1 inlägg och då måste dom andra blogga. Right? Men nu ska jag läsa lite bloggar och äta om 10 min,
pussar!
Fan va fina vi är bästiiii, älskar dig över allt annat.
 
 
 
 
 
 







//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: