-

förlåt för att jag inte bloggat..

men ska försöka göra några inlägg om dan nu..
 
i helgen var ju pappa här och då va vi inne i stan där jag köpte justins album "believe" och hans parfym"someday"
 
OCH TÄNK ATT HAN KOMMER TILL SVERIGE I APRIL!!
 
sen har jag bara badat,solat och haft det mys! åker hem till stockholm på fredag morgon och då släpps även biljetterna till jb konsert! jag kommer dö om jag inte får biljetterna.. men det ska väll gå?!
 
i sthlm så ska jag va med mamma i en vecka, kanske tälta, bada och ha det bra :)
 
men nu ska jag snart prata tele med sara och va med brorsan.
 
 
vi hörs!
 
 
// ina

Postat av: Jaa du..

Vilka platser vill du ha då (på konserten)? ;)

2012-07-05 @ 00:03:38 |
Postat av: Josefin

fick du biljetter? :)

2012-07-06 @ 18:11:54 | URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/






//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: