-

antar att du ville ha svar på slutet

Q: Selma! Du är så sjukt fin, ditt leende, dina ögon. Jag är så avundsjuk och det är inget jag bara säger jag menar det verkligen, hela du, din insida, din utsida, allt är så vackert. Och hur fick du ditt hår så fiiint? Puss
 
A: Förstod att allt inte var en fråga, men jag tar bara allt i ett och förklarar allt. Först, tack. Nu ska jag inte låta som en "uppmärksamhets gris", men jag gillar verkligen inte mitt leende, mina ögon är helt okej, är nog nöjdas med dom. Men till det viktiga, jag fattar inte vad de är att vara avundsjuk på? Alla är fina på sina egna sätt. De är den viktigaste menigen i livet, tycker jag. Min insida tog ett jätte bra tag att få "fin" som du tycker. Men de har alltid varit viktigast för mig, att finnas där när folk behöver en. Och att hjälpas åt. Att visa att man verkligen finns. De är sjukt viktigt. Men själv vet jag att min insida inte är bäst, men jag jobbar på den för att bli bättre. Och min utsida, jag är inte så stort fan av den. Haha! Men tack! Och sist, mitt hår. Jag hatar mitt hår, seriöst. För tjockt, för uuäääk. Så idag ska jag fixa till det på riktigt. Jag ska till frisören, bli av med mitt tjocka tomte hår, göra det tunnare alltså. Bli av med mina fula toppar, klippa typ 3-5 cm på längden och fixa till min jävla lugg. Usch så den ser ut! 
 
 







//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: