-

20 snabba om mig!

1. Vad heter du? Selma
 
2. När fyller du år? 9 februari
 
3. Har du några syskon? Yes, två äldre bröder.
 
4. Vad kallas du? Semlan, Selmis, Katjakaj
 
5. Vart bor du? Stockholm
 
6. Vad har du för mobil? Samsung -.-
 
7. Vad är det värsta du vet? Mensverk, lögnare, hatare 
 
8. Har du någon bästavän? Nej, jag vet inte. No offence, men jag vet faktiskt inte längre. Typ 1.
 
9. Snyggaste killarna i hela världen? JB, 1D, Bertie Gilbert 
 
10. Favorit färg? Havsblått är jätte fint, men sen gillar jag väl basic färger som vitt, svart, rosa (ljus). Typ?
 
11. Favorit artist/band? JB, 1D, Skrillex, Ne-yo, Swedish House Maffia, Mange Schmidt, Chris Brown, Labyrint
 
12. Förebild? Jag älskar Morgan Freeman, han värkar så himla trevlig, vänlig, och absolut ballast. Sjukt bra skådis.
 
13. Favorit djur? Hundar
 
14. Vad lyssnar du på just nu? Glassigt, men nu startade Gillap, så hah.
 
15. Brukar du lyssna på hög musik? Alltid såklart! Ingen mening att lyssna annars, daaafuuuuuq!
 
16. Favorit tvserier? Gossip Girls, OC (har typ sett 4 avsnitt men älskar det), PLL typ?
 
17. Favorit filmer? Jag älskar verkligen Titanic. Men annars Seven, Cinderella Story (Hillary Duff), Gone Baby Gone
 
18. Favorit låt? Massssa olika, you knöööööw.
 
19. Sämsta veckodagen? Söndagar innan skolan, uääääääk.
 
20. Bästa veckodagen? Freeeeeeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaag!
 

Postat av: Melina ♥

Selma! Du är så sjukt fin, ditt leende, dina ögon. Jag är så avundsjuk och det är inget jag bara säger jag menar det verkligen, hela du, din insida, din utsida, allt är så vackert. Och hur fick du ditt hår så fiiint? Puss

2012-07-02 @ 10:59:44 |






//Wiildandyoung
skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (stannar mellan oss)

URL/Blogg:

skriv din kommentar här: